Twoja wyszukiwarka

sobota, 2 sierpnia 2008

Podsumowań nadszedł czas

Kończę już chyba na zawsze moją przygodę z chirurgią. Od środy będę pracował na oddziałach "medycznych" - dokładniej kardiologii i oddziale poudarowym z dyżurami na przyjęciach medycznych. Było to w sumie 8,5 miesiąca, czasem słońce, czasem deszcz, będę jednak miło wspominał ten okres. Miałem w tym tygodniu dwie nowe FY1 śledzące moje poczynania, widzę jakie niepewne i poddenerwowane są, wiem jak to jest, bo też tam byłem. Wiedząc już teraz co trzeba robić i mając trochę doświadczenia pracuje mi się dużo lepiej. Chyba nawet zaczynam odczuwać satysfakcję z tego co robię, z faktu niesienia pomocy innym. Trochę zostało to zagubione pod nawałem pracy, jednak teraz na nowo to odkrywam. Więc myślę, że jednak warto.

3 komentarze:

Marcin pisze...

ciekawy blog, wpadne tu jeszcze jutro

Unknown pisze...

Hey, bardzo ciekawy blog, tylko troche za rzadko pojawiaja sie nowe posty...

Moglbys cos napisac o swoich poczatkach? To znaczy gdzie studiowales i jak sie znalazles w Anglii?

Pozdrawiam.

Wiktor (victor) pisze...

droga youi. rzadko posty bo pracuje i prowadze inne posty. postaram sie napisac wiecej o mych poczatkach

 
Twoja wyszukiwarka